Sunday, December 18, 2011

Lelaki Paling Cantik Didunia

siapa Nong Poy?Nong Poy adalah seorang lelaki yang boleh dikatakan antara yang tercantik didunia, walaupun dia telah menukar jantina kepada wanita, namun dirinya tetap lelaki pada fitrahnya.
Sedikit maklumat berkaitan Nong Poy
  • dilahirkan pada tahun 1984
  • Berketinggian 171 cm, ukuran badan: 33-24-36 dan berat 48 kg
  • Nekad melakukan pembedahan pada umur 17 tahun. Walaupun mengalami kesakitan yang amat perit (dia melakukan pembedahan kelamin) tetapi menurutnya kesakitan itu amat berbaloi.
  • Nong Poy tidak seperti wanita transgender yang lain. Dia tidak melakukan pembedahan plastik di muka Jadi, kecantikan wajahnya adalah betul-betul asli.
  • Dua tahun selepas melakukan pembedahan, Nong Poy memenangi Pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘. Pada tahun yang sama, Nong Poy menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004.Nong Poy kini adalah seorang model, bintang dan pengacara yang paling popular di Thailand. Selain cantik, dia juga bijak dan berbakat. Kecerdikan dan kecantikannya pada akhirnya dapat diterima dengan baik oleh masyarakat Thailand.
dan ini adlaha gambar gambar Nong Poy.
 


pelik.tak nampak langsung macam lelaki.muka macam pelakon jepun je  nengok.kalau jumpa tepi jalan mau ngorat jugak nih..hehe
dan ini adalah wajah Nong Poy sebelum menukar jantina menjadi wanita

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...